امداد ویلا
امداد ویلا
برج سفید سرخرود

برج سفید سرخرود

برج سفید سرخرود

برج سفید سرخرود
برج سفید سرخرود

رونمایی از زیبایی با شکوه برج سفید سرخرود: نمادی از عظمت معماری

معرفی برج سفید سرخرود

برج سفید سرخرود که در قلب پایتخت برجهای ساحلی ایران جای گرفته، سربلند و سربلند ایستاده و نمادی از عظمت معماری  است. این برج باشکوه با طراحی پیچیده، اهمیت فرهنگی و زیبایی ماندگارش تخیل مردم  را به خود جلب کرده است. در این مقاله به بررسی تاریخچه، ویژگی‌های معماری و اهمیت برج سفید سرخرود می‌پردازیم و همچنین فضای داخلی را بررسی می‌کنیم و با نقشی که در گردشگری ایفا می‌کند آشنا می‌شویم. بنابراین، اجازه دهید سفری را برای کشف شکوه برج سفید سرخرود آغاز کنیم.

 برج سفید سرخرود

برج سفید سرخرود، زیباترین و شیک‌ترین ساختمان در نوار ساحلی، جایی در کناره دریای خزر است. این برج زیبا در جایگاه خود، یک شاهکار معماری به شمار می رود. اگر به سرخرود سفر کنید می توانید در خط دریا سرخرود، این برج بلند را از فاصله دور تشخیص دهید. ویژگی ها و امکانات بسیار منحصر به فرد این برج ساحلی باعث شده که تقاضا برای خرید آپارتمان در سرخرود در این ساختمان تقریباً قابل توجه باشد.

ویژگی های معماری و امکانات برج سفید سرخرود

نمی توان از ویژگی های معماری برج سفید سرخرود شگفت زده نشد.

همانطور که گفته شد اگر یک روز بارانی را در سرخرود به سر می برید می توانید با کمک امکانات رفاهی برج سفید تمام اعضای خانواده را سرگرم کنید. شما می توانید در فضای ورزشی ( سالن ورزش و بدنسازی) این برج ورزش کنید و از برنامه روزانه ورزش خود عقب نباشید. امکان استفاده از استخر سر پوشیده برج نیز فراهم است و جایگزین مناسبی برای شنا در دریای خزر می باشد. از دیگر امکانات رفاهی این برج باید به سالن اجتماعات و آمفی تئاتر آن اشاره داشت که در بسیاری از روزهای سال برنامه تفریحی مناسبی در آن اجرا می شود. اما شاید بتوان گفت مهمترین قسمت رفاهی آن قسمت سالن بازی کودکان است که فضای مناسبی برای بازی کودکان شما فراهم آورده است.

برج سفید سرخرود
برج سفید سرخرود
امکانات برج سفید شما را از خارج شدن از آن منصرف می کند

لازم است بدانید که بازی در سالن بازی نه تنها کودکان شما را سرگرم می کند بلکه فضای مناسبی برای آموزش برقراری ارتباط با همسن و سالان است. در ضمن در بیشتر مواقع آشنایی والدین با هم در چنین فضاهایی انجام می شود. این ارتباط می تواند در لابی بسیار مجلل برج سفید ادامه یافته و دوستی های قدیمی تبدیل شود. مهندس محمد بخشی اعتقاد دارند این برج یکی از بهترین ها در زمینه امکانات رفاهی است و طراحان آن برای تک تک لحظات شما در این برج برنامه رفاهی در نظر داشته اند.

دسترسی برج سفید به امکانات رفاهی

شما تنها با چند قدم می توانید به ساحل زیبای دریا خزر برسید و از زیبایی های آن لذت ببرید. اگر به دنبال سرگرمی های متنوع تری در سرخرود هستید، می توانید خیلی راحت حتی با پیاده روی و یا با دوچرخه سواری  از مناطق تاریخی شهر و یا مراکز فروشگاهی نزدیک برج ،مرکز خرید پرشیا و مرکز خرید پالم سرخرود یا هر جاذبه ی سرگرم کننده دیگری که سرخرود ارائه می دهد، دیدن کنید.

کاوش در فضای داخلی برج سفید سرخرود

برج سفید سرخرود
برج سفید سرخرود

هنگامی که بازدیدکنندگان وارد برج سفید سرخرود می شوند، به دوران متفاوتی منتقل می شوند. فضای داخلی لابی برج با نقاشی‌های دیواری پیچیده، کنده‌کاری‌های پرآذین و پنجره‌های شیشه‌ای رنگی زیبا آراسته شده است.

برج سفید سرخرود، بزرگترین و زیباترین برج در بلوار دریا است و یکی از بهترین املاک ساحلی سرخرود برای سرمایه گذاری محسوب می شود. این برج زیبا و منحصر به فرد در زمینی به مساحت 16000 متر مربع ساخته شده و متراژ زیربنای مسکونی آن، 11000 متر مربع است. بهترین محوطه سازی و طراحی فضای سبز برای اطراف این برج زیبا و لوکس اجرا شده است.

اگر بخواهیم یکی از بهترین مناطق سرخرود را برای خرید آپارتمان شمال یا خرید پنت هاوس شمال معرفی کنیم، همین برج سفید سرخرود در گزینه های اول قرار می گیرد. اگر به سبک زندگی لاکچری و متفاوت در یک شهر خوش آب و هوا در مازندران فکر می کنید، این برج مجلل را در فهرست انتخاب های خود قرار دهید.

برای اینکه درباره خرید آپارتمان در برج سفید سرخرود، بهتر تصمیم گیری کنید، در این قسمت به معرفی امکانات برج و ویژگی های واحدهای مسکونی آن می پردازیم؛ این ویژگی ها به صورت فهرست گونه بیان می شوند تا درک درستی از این برج برای زندگی به شما بدهند:

• برج سفید سرخرود دارای 28 طبقه است. 3 طبقه به مشاعات اختصاص دارد و 25 طبقه آن مسکونی می باشد.

• طبقات برج سفید در سرخرود دارای 3 واحد مسکونی است. واحدهای غربی هر طبقه، 190 متری و 3 خوابه هستند؛ واحدهای شرقی برج، 145 متری و 2 خوابه هستند؛ سایر واحدها 105 متری و 2 خوابه می باشند.

• در بخش مشاعات برج، سالن های ورزشی و تفریحی ساخته شده است. مساحتی حدود 5000 متر به این طراحی اختصاص دارد.

• واحدهای شرقی و غربی در برج، نمایی رو به دریای خزر دارند و شما به راحتی می توانید از منظره ساحل لذت ببرید.

• در این برج بلند، دو پنت هاوس با متراژ 450 متر وجود دارد که از بهترین معماری و طراحی داخلی برخوردار شده و شیک و مبله هستند.

• برج سفید سرخرود مجهز به سیستم فاضلاب هوشمند است.

• در این برج، تمام استانداردها و آیین نامه های آتش نشانی و ساختمانی اجرا شده است.

• آسانسورهای این برج بسیار ایمن و لوکس بوده و با سرعت 5/2 متر بر ثانیه حرکت می کنند. 2 تا 4 لاین آسانسور در این برج وجود دارد.

• برای طراحی و ساخت برج سفید سرخرود، تمام زیرساخت ها و واحدها به صورت کامل مدیریت شده و هوشمندسازی کامل برای آنها اجرا گشته است.

• بهترین متریال ساخت برای ساخت برج سفید به کار رفته و بهترین و حرفه ای ترین شرکت های پیمانکاری در ساخت آن مشارکت داشته اند.

• ایمن سازی برج سفید در سرخرود از هر نظر تامین شده است. این ساختمان توانایی تحمل در مقابل زلزله های 5/7 ریشتری را دارد و همچنین در برابر سایر بلایای طبیعی هم ایمن سازی شده است.

• برج سفید و لوکس دارای نگهبانی 24 ساعته، نظافتچی و سرایداری تمام وقت است.

• در برج سفید، سیستم برق اضطراری وجود دارد.

• ورود و خروج خودروها به داخل برج از طریق سیستم پلاک خوان خودرو با دوربین های مجهز کنترل می شود.

• سیستم دوربین های مداربسته بر تمامی راهروهای برج نظارت می کند. همچنین واحدهای آپارتمانی مجهز به درب های ضد سرقت با کیفیت هستند.

• برج سفید سرخرود دارای لابی لوکس و زیبا با طراحی چشم نواز است.

• اتاق مدیریت برج سفید، مجزا بوده و مدیریت به نحو احسن بر تمام قسمت های برج نظارت دارد.

• از امکانات دیگر برج سفید می توان به استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن اجتماعات و آمفی تئاتر، سالن بازی کودکان، سالن ورزشی و بدنسازی و محوطه سازی بی نظیر اشاره کرد.

برج سفید سرخرود

شرایط آب و هوایی اطراف برج سفید سرخرود

شرایط آب و هوایی اطراف برج سفید سرخرود بسته به فصل متفاوت است. تابستان ها می تواند گرم و مرطوب باشد و دمای هوا در طول روز افزایش می یابد. توصیه می‌شود در ماه‌های خنک‌تر، مانند بهار یا پاییز و زمستان، زمانی که آب و هوا مطبوع‌تر و برای کاوش در فضای باز مساعدتر است، از آن بازدید کنید. زمستان‌ها می‌تواند سرد باشد، بنابراین اگر قصد دارید در این زمان به آنجا بروید، با لباس گرم آماده شوید. صرف نظر از فصل، برج سفید سرخرود با زیبایی بی انتها می درخشد و بازدیدکنندگان را با عظمت  خود مجذوب خود می کند.

 

مهندسی برج سفید سرخرود

برج سفید یکی از استاندارترین های ایران در زمینه زیر ساخت ها می باشد. مهندسی این برج به شکلی است که تا ۷.۵ ریشتر زلزله و دیگر بلایای طبیعی کاملا ایمن باشد. شمع کوبی برج سفید به قطر ۱/۴۰ متر به عمق ۳۶ متر انجام شده است و این نشان از استحکام این برج است. میکروپایل تا کد ارتفاعی ۶ متر و فنداسیون ۵ لایه به ضخامت ۲/۴۵ متر از دیگر نشانه های ایمن بودن این برج است و اگر این مشخصات را به یک مهندس ناظر اعلام نمایید حتما خیال شما را بابت ایمنی برج راحت خواهد کرد.

مشکلات آب و فاضلاب در این برج به هیچ عنوان شما را آزار نخواهد داد؛ چرا که مجرای سیستم فاضلاب سپتیک، لجن فعال، قابلیت اتصال به اکو، به کارگیری لوله ها و اتصالات سایلنت جهت آسایش مهمانان و مالکین دراین برج به کار گرفته شده است. برق کشی ایمن و استفاده از برق اضطراری از دیگر عواملی است که باعث آسایش ساکنین این برج خواهد بود. پکیج های آسانسور برج سفید با سرعت ۲/۵ متر برثانیه جابجایی ساکنین را برعهده دارند. تمام واحدها هوشمند سازی شده اند و دوربین های مداربسته راهروهای این برج را حفاظت می کند. به شما اطمینان می دهیم که در زمان ساخت این برج پیمانکاران از معتبرترین برندهای متریال ساختمانی استفاده نموده اند و تک تک پیمانکاران این برج از بهترین های ایران بوده اند.

سایر جاذبه های نزدیک برج سفید سرخرود

 

 

در حالی که برج سفید سرخرود بدون شک ستاره نمایش است، چندین جاذبه دیگر  وجود دارد که ارزش کاوش را دارد. منطقه اطراف دارای باغ‌های زیبا، مکان‌های تاریخی و بازارهای سنتی است که می‌توانید خود را در فرهنگ محلی غرق کنید. برخی از جاذبه‌های قابل توجه عبارتند از

جنگل روستای اهلم

امام زاده قاسم

تالاب قو

جنگل بونده

پارک جنگلی تشبندان

پارک ملت محمودآباد

پارک طاهباز

روستوران چاشت

مرکز خرید سیمرغ و… می باشد .

بازار سنتی فریدونکنار و محمود اباد بازاری شلوغ که در آن می‌توانید صنایع دستی و سوغاتی‌های سنتی را خریداری کنید. کاوش در این جاذبه ها تجربه ای جامع و درک عمیق تری از میراث غنی ایران را فراهم می کند.

نتیجه گیری: زیبایی و آرامش ماندگار برج سفید سرخرود

با توجه به امکانات فوق العاده برج در کنار چشم انداز حیرت انگیز آن است که شما را به خرید واحد در این برج ترغیب می کند. ر کنار خرید ویلای شمال می توانید به خرید یک واحد آپارتمان در برج سفید سرخرود یا حتی خرید پنت هاوس در این برج مجهز و مجلل فکر کنید. اگر سرمایه لازم را برای خرید واحد مسکونی یا ویلای شمال در نظر دارید، بهتر است این برج را در اولویت های خود قرار دهید.

جهت خرید آپارتمان در برج سفید و دیگر برجهای سرخرود با ما در تماس باشید

09120064576

عماد

برج سفید سرخرود
برج سفید سرخرود

امداد ویلا

اشتراک گذاری
برچسب‌ها: برج سفیدسرخرود

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *