امداد ویلا
امداد ویلا

فروش زمین اقساطی در شمال

فروش زمین اقساطی در شمال

فروش زمین اقساطی در شمال

خرید اقساطی چیست؟

فروش زمین از دم قسط

فروش زمین اقساطی در شمال

خرید اقساطی توافقی که بین خریدار و فروشنده شکل می‌گیره و طبق این قرارداد و تفاهم‌نامه، فروشنده ملک خودشو می‌فروشه و خریدار ضمانت میده که هزینه‌ی خرید زمین رو در بازه زمانی تعیین شده پرداخت کنه.

چرادر شمال اقساطی زمین بخریم ؟
به طور کلی خرید هر کالایی به صورت اقساطی در شرایط حاضر به صرفه خواهد بود البته اگر قیمت را بالا نبرند این شرایط برای کسانی که پول نقد کامل ندارند بسیار عالی و به صرفه می باشد.
نبودن ثبات ریالی و تورم موجود در جامعه باعث شده است تا اکثر مردم به فکر سرمایه گذاری به روش های مختلفی باشند، خرید اقساطی زمین در شمال یکی از پر طرفدار ترین روش های سرمایه گذاری در شمال می باشد، به عنوان مثال خرید زمین در شهرهای کوچک شمال می تواند به منزله یک سرمایه گذاری مطمئن تلقی شود.

قرارداد فروش اقساطی زمین در شمال یک مبایعه نامه دقیق است. فرض کنید که مالک یک زمین مسکونی هستید و حالا می‌خواهید آن را با پرداخت چند مرحله‌ای بفروشید یا قصد خرید قسطی زمین مسکونی دارید. این قرارداد مناسب همین هدف است.

آنچه که میخواهید و نمیتوانید پیدا کنید را از ما بخواهید. یک خرید خوب و بدون استرس را با ما تجربه کنید.

خرید و فروش زمین در شمال یکی از اصولی ترین روش های سرمایه گذاری در شمال از همان سال های گذشته بوده و هست .

اکثر کسانی که سرمایه ای در دست دارند اولین فکری که درباره سرمایه خود می کنند این است که از این سرمایه خود جهت خرید زمین یا خرید ویلا در شمال استفاده کنند تا بتوانند از این طریق با پیشرفت قیمت ها در سال های آینده به سود قابل توجهی دست پیدا کنند.

افرادی که در حوزه ملک و املاک فعال هستند ادعا می کنند زمین ها و ویلاهایی که قیمت بهتری دارند سریع تر به فروش می رسند به عبارت دیگر علاوه بر خرید، فروش هم از قیمت تبعیت می کند یعنی شرط داشتن یک معامله خوب چیزی جز قیمت مناسب نیست.

مزایای خرید اقساطی برای خریدار چیست؟
  • خرید کالاهایی که نمی‌توانیم هزینه‌اش رو یکجا بپردازیم
  • بازه زمانی طولانی برای پرداخت قسط
  • پرداخت ماهانه کم برای زمین اقساطی
  • خرید فوری زمین برای سرمایه گذاری
  • بازپرداخت های ثابت و از پیش تعیین شده
  • مدیریت مالی بهتر و حذف هزینه‌ی غیرضروری
  • نیازی نیست پول‌هایمان را جمع کنیم (تورم)
  • “چرا خرید ویلا اقساطی در شمال؟”چرا خرید ویلا اقساطی در شمال؟تفاوت قیمتی خرید ویلا به صورت نقدی و اقساطی؟”تفاوت قیمتی خرید ویلا به صورت نقدی و اقساطی؟
  • فروش زمین اقساطی در شمال
    فروش زمین اقساطی در شمال

این روزها که گرانی در کشور حاکم شده است مردم را به سمت کنار گذاشتن پول بیشتر جهت خرید ویلا و خرید زمین در شمال ترغیب کرده است این افزایش قیمت به گونه ای است که علاوه بر به لرزه درآوردن بازار ویلا گریبانگیر زمین های شمال هم شده است.

خرید اقساطی زمین در شمال بهترین پیشنهاد برای آنان که پول کافی ندارند یا با پول خود کار میکنند!

خرید زمین که نمی‌توانیم هزینه‌اش رو یکجا بپردازیم

یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که خرید قسطی داره، این که می‌تونیم ملکی رو بخریم که برامون امکان پذیر نیست و نمی‌تونیم یه جا هزینشو پرداخت کنیم. تو این چند سال اخیر دیگه چیزی نمونده که گرون نشده باشه و به همین جهت قدرت خرید مردم خیلی کم شده.

پس می‌تونیم با خرید اقساطی زمین رو بخریم که در حالت عادی خردیش سخته و نمی‌تونیم به صورت کامل هزینشو بپردازیم. حتی بعضی موقع‌ها امکانش پیش میاد که با همین قسط بندی کردن، بتونیم زمین و ویلا بهتر بخریم.

بازه زمانی طولانی برای پرداخت قسط خرید زمین در شمال

به نسبت میزانی که خرید کردیم اقساطی برای ما در نظر گرفته می‌شه و در بازه زمانی نسبتا طولانی هزینشو پرداخت می‌کنیم. مدت زمان باز پرداخت هر چقدر که بیشتر باشه بهتره؛ به این خاطر که میزان پرداختی ماهیانه کم می‌شه و دیگه نگرانی و استرس نداریم.

پرداخت ماهانه کم برای زمین اقساطی

یکی دیگه از پوینت‌هایی که می‌تونیم برای خرید اقساطی زمین بهش اشاره کنیم، پرداخت ماهانه کم هست. برای مثال نمی‌تونیم تمام حقوق ماهیانه صرف خرید‌های قسطی بکنیم و نیاز به خوراک، پوشاک و پرداخت اجاره داریم. با خرید قسطی هر ماه مبلغ کمی رو پرداخت می‌کنیم.

خرید فوری زمین که بهش نیاز داریم

بعضی موقع‌ها شاید لازم داشته باشیم که وسیله‌ای رو برای خونه یا برای خودمون فورا تهیه کنیم اما نمی‌تونیم در لحظه هزینه‌ی ملک رو به طور کامل پرداخت کنیم. اینجاست که خرید به روش اقساطی به می‌تونه کمک کننده باشه.

 

فروش زمین اقساطی در شمال بازپرداخت های ثابت و از پیش تعیین شده

در همون ابتدای خرید، میزان مبلغ و طول مدت زمانی که باید قسط خودمون رو پرداخت کنیم مشخص می‌شه و به همین جهت خیلی راحتی می‌تونیم سرمایه خودمونو مدیریت کنیم. تازه بعد از چند ماه اگه پول کافی هم داشته باشیم می‌تونیم همه‌ی قصد‌ها رو یه جا پرداخت کنیم.

فروش زمین اقساطی در شمال مدیریت مالی بهتر و حذف هزینه‌ی غیرضروری

یکی از مزیت‌هایی که برای خرید اقساطی خیلی به چشم میاد تعیین قسط‌ها به شکلی که برای فروشنده و خریدار مناسبه و به صورتی که می‌تونیم درآمد خودمونو مدیریت کرده و هزینه‌های اضافی و غیر ضروری رو حذف کنیم.

نیازی نیست پول‌ هایمان را جمع کنیم (تورم)

از اونجایی که اینجا ایرانِ و چیزی به اسم ارزونی و ثبات قیمت وجود نداره، داستان به طور کلی متفاوته. شاید کشورهایی که تورم ندارن شرایط اقتصادیشون خوبه، خرید قسطی خیلی پوینت مثبتی نداره و چیزی نیست که به چشم بیاد.

امداد ویلا

سنددار  و با اصالت بودن زمین
زمین های موجود در شمال کشور دارای انواع مختلف سند می باشند که سند قولنامه ای یکی از انواع رایج سند در شمال است. با توجه به اینکه مشکلات مربوط به اسناد قولنامه ای در چند سال گذشته افزایش یافته است و برخی اقدام به ساخت غیر مجاز در مناطق جنگلی می کنند، توجه نمایید که ویلایی که قصد خرید آن را دارید حتما دارای سند رسمی باشد، زیرا شما را از دردسرهای بعدی برای گرفتن سند دور می کند.

شرایط اقساط 

شرایط اقساط با توجه به توانایی شما برای پرداخت اقساط قابل تغییر است و موضوع قابل مذاکره ای است و بعد از آنکه مبلغ پیش پرداخت واریز شد، برای مابقی مبلغ می توان به دو صورت اقدام نمود. در روش اول شما می توانید باقیمانده ی مبلغ را به صورت چند قسط در دوره های زمانی مشخص پرداخت نمایید. در روش دوم می توان اقساط را به صورت ماهانه و با مبلغ مشخصی پرداخت نمود که در این روش معمولا با هماهنگی بانکی معتبر، شیوه ی پرداخت، ضمانت پرداخت، سند و .. مشخص می شود.

فروش اقساطی زمین در شمال

ارزانترین زمین در شمال

جهت سرمایه گذاری و خرید اقساطی زمین و باغ ویلا
با ما با اطمینان خرید کنید
با امداد ویلا بدرخشید

از این ویلا خوشت میاد

شهرک خانه دریا

 

.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *